Obejma do układów wydechowych typu UNI jest niezawodna przy połączeniach rur wydechowych z tłumikami jak i może być stosowana w poza przemysłem motoryzacyjnym np. do mocowania masztów czy anten. Jej zaletą sjest bardzo wysoka jakość i staranność wykonania. Obejmy UNI wykonywane są z pręta M8.
Obejma do układów wydechowych typu DIN 71555 jest stosowana przy połączeniach rur wydechowych z tłumikami Standardowo oferujemy obejmy z materiału W1.
Łączenie rur wydechowych z tłumikami typ DIN 71555.
Wykonanie W1 – Alu-cynk – stal węglowa, całkowicie zabezpieczona powłoką antykorozyjną (galwanizowana), stosowana w środowiskach o małej agresywności i niewielkich wymaganiach dotyczących odporności korozyjnej.
Obejma do układów wydechowych typu UNI jest niezawodna przy połączeniach rur wydechowych z tłumikami jak i może być stosowana w poza przemysłem motoryzacyjnym np. do mocowania masztów czy anten. Jej zaletą sjest bardzo wysoka jakość i staranność wykonania. Obejmy UNI wykonywane są z prętu M8. Standardowo oferujemy obejmy z materiału W1.
Łączenie rur wydechowych z tłumikami, łączenie anten i masztów.
W1 – Alu-cynk – stal węglowa, całkowicie zabezpieczona powłoką antykorozyjną (galwanizowana), stosowana w środowiskach o małej agresywności i niewielkich wymaganiach dotyczących odporności korozyjnej.
Obejma do układów wydechowych typu UNI jest niezawodna przy połączeniach rur wydechowych z tłumikami jak i może być stosowana w poza przemysłem motoryzacyjnym np. do mocowania masztów czy anten., Wykonanie ze stali nierdzewnej dodatkowo umożliwia zastosowanie tej obejmy w przemyśle morskim, jak i przy innych bardziej specjalistycznych połączeniach narażonych na dłuższe działanie wody czy wilgoci. Jej zaletą sjest bardzo wysoka jakość i staranność wykonania. Obejmy UNI wykonywane są z pręta M8.
Łączenie rur wydechowych z tłumikami, łączenie anten i masztów, przemysł morski i stoczniowy
wykonana w całości ze stali nierdzewnej (17-20% chromu, 9-12% niklu) IEC 417 240 (AISI 304, DIN 1.4301
Obejma do układów wydechowych typu CITROEN jest stosowana przy połączeniach rur wydechowych z tłumikami marki Citroen. Standardowo oferujemy obejmy z materiału W1.
Łączenie rur wydechowych z tłumikami typu Citroen.
Wykonanie W1 – Alu-cynk – stal węglowa, całkowicie zabezpieczona powłoką antykorozyjną (galwanizowana), stosowana w środowiskach o małej agresywności i niewielkich wymaganiach dotyczących odporności korozyjnej.
Obejma do układów wydechowych typu FORD jest stosowana przy połączeniach rur wydechowych z tłumikami marki FORD. Jej cechą charakterystyczną jest specjalne wybrzuszenie idealnie dopasowujące się do tłumika. Standardowo oferujemy obejmy z materiału W1 na pręcie M10.
Łączenie rur wydechowych z tłumikami typ FORD.
Wykonanie W1 – Alu-cynk – stal węglowa, całkowicie zabezpieczona powłoką antykorozyjną (galwanizowana), stosowana w środowiskach o małej agresywności i niewielkich wymaganiach dotyczących odporności korozyjnej.
Obejma do układów wydechowych typu UNI jest niezawodna przy połączeniach rur wydechowych z tłumikami jak i może być stosowana w poza przemysłem motoryzacyjnym np. do mocowania masztów czy anten. Jej zaletą sjest bardzo wysoka jakość i staranność wykonania. Obejmy UNI wykonywane są z prętu M8. Standardowo oferujemy obejmy z materiału W1.
Łączenie rur wydechowych z tłumikami, łączenie anten i masztów.
W1 – Alu-cynk – stal węglowa, całkowicie zabezpieczona powłoką antykorozyjną (galwanizowana), stosowana w środowiskach o małej agresywności i niewielkich wymaganiach dotyczących odporności korozyjnej.
Obejmy Oetiker Levi Heavy Duty V-Profile są używane do połączeń dwóch okrągłych kołnierzy, jakie występują najczęściej przy układach wydechowych lub dolotowych w samochodach ciężarowych lub specjalistycznych połączeń w przemyśle. W porównaniu z innymi konwencjonalnymi połączeniami obejmy Oetiker Levi typ 280 dają możliwość lżejszego i bardziej sprawnego rozwiązania, które charakteryzuje się wyższą wydajnością i wytrzymałością. Są produkowane z zatwierdzonych projektów i najwyższej jakości materiałów co wpływa na ich niezawodność i bezpieczeństwo w warunkach zmian temperatury, drgań i wysokich naprężeń. Obejmy Levi Heavy Duty V-Profile są wyposażone zarówno w konwencjonalny mechanizm do skręcania -lock, jak również opcjonalnie szybki mechanizm blokujący, który poprawia obsługę w trakcie montażu i demontażu.
Standardowe obejmy Levi Heavy Duty V-Profile są zaprojektowane, aby spełnić euro 6 / normy emisji Tier IV. Dzięki solidnej konstrukcji i materiałów wysokiej jakości stali nierdzewnej, zapewniają bardzo bezpieczne uszczelnienie podczas wysokich temperatur i obciążeń. Wraz ze specjalnie opracowaną uszczelki Levi Heavy Duty V-Profil Clamp wspólnie spełniają wymagania normy emisji spalin.
Zakres wymiarów:
Grubość tasmy:
V-profil grubość materiału:
Zalecany moment obrotowy instalacji:
PG 280: Taśma: Stal nierdzewna kwasoodorna: W4 – 1.4404, sworznie: 1.4305, Profil wewnętrzny: 1.4509, ISO 4762 – M8x70 pełni gwintowane: A4-80, Fe / Zn5C1.
Odporność na korozję zgodnie z DIN EN ISO 9227: W4 ≥ 200 godzin
Obejma do układów wydechowych typu VOLVO jest stosowana przy połączeniach rur wydechowych z tłumikami marki VOLVO. Standardowo oferujemy obejmy z materiału W1 na pręcie M10.
Łączenie rur wydechowych z tłumikami typu VOLVO.
Wykonanie W1 – Alu-cynk – stal węglowa, całkowicie zabezpieczona powłoką antykorozyjną (galwanizowana), stosowana w środowiskach o małej agresywności i niewielkich wymaganiach dotyczących odporności korozyjnej.
Obejma do układów wydechowych typu VW/AUDI jest stosowana przy połączeniach rur wydechowych z tłumikami marki Volkswagen i Audi. Standardowo oferujemy obejmy z materiału W1.
Łączenie rur wydechowych z tłumikami typu VW/AUDI.
Wykonanie W1 – Alu-cynk – stal węglowa, całkowicie zabezpieczona powłoką antykorozyjną (galwanizowana), stosowana w środowiskach o małej agresywności i niewielkich wymaganiach dotyczących odporności korozyjnej.
Obejmy Heavy Truck W1 są używane do połączeń dwóch okrągłych kołnierzy, jakie występują najczęściej przy układach wydechowych lub dolotowych w samochodach ciężarowych lub specjalistycznych połączeń w przemyśle. W porównaniu z innymi konwencjonalnymi połączeniami obejmy te dają możliwość lżejszego i bardziej sprawnego rozwiązania, które charakteryzuje się wyższą wydajnością i wytrzymałością. Są produkowane ze stali węglowej, ocynkowanej o podwyższonej oporności na korozję co wpływa na ich niezawodność i bezpieczeństwo w warunkach zmian temperatury, drgań i wysokich naprężeń. Obejmy Heavy Truck W1 są wyposażone zarówno w konwencjonalny mechanizm do skręcania, jak również opcjonalnie szybki mechanizm blokujący, który poprawia obsługę w trakcie montażu i demontażu.
Są przeznaczone do połączeń w układach wydechowych lub dolotowych w samochodach ciężarowych lub specjalistycznych połączeń w przemyśle.
Wykonanie W1 – Alu-cynk – stal węglowa, całkowicie zabezpieczona powłoką antykorozyjną (galwanizowana), stosowana w środowiskach o małej agresywności i niewielkich wymaganiach dotyczących odporności korozyjnej.
poniedziałek-piątek:
sobota: nieczynne
niedziela: nieczynne