Opaski zaciskowe jednoczęściowe COBRA, to mocowanie zaciskowe jednoczęściowe. Ich mała wysokość całkowita umożliwia precyzyjne montaż nawet w ciasnych przestrzeniach. Zaciski COBRA są szybkie i łatwe w montażu. Posiadają możliwość samodopasowania się do średnicy oraz kompensacji i tolerancji na zewnętrznej średnicy węża. Tak zwany „koralik prowadzący” umożliwia bezpiecznie prowadzenie zamknięcia w osi. Połączenie opaską zaciskową COBRA jest łatwe i bezpieczne dla instalacji. Taśma posiada bezpieczne dla węża, zaokrąglone krawędzie zewnętrzne. Do najważniejszych zalet należą: taśma w jednym kawałku, szybka, łatwa i bezpieczna instalacja, bezobsługowe dopasowanie. Występuje w rozmiarach od Ø 8 mm do Ø 32 mm. Grubość taśmy 0,7 mm.
Do produkcji i budowie maszyn, silników, AGD, pomp i filtrów, w przemyśle chemicznym, liniach ssących i tłoczących, systemach nawadniających, przewodach wentylacyjnych, przemyśle spożywczym, rolnictwie, pneumatyce.
Całość wykonana jest ze stali nierdzewnej z materiału W4 AISI 304, 1.4001. Są zgodne z wymaganiami normy DIN 3017 (DeutschesInstitut fur Normung).
Opaski do przegubów W2 do zaciskania mają zastosowanie motoryzacji do mocowania osłon przegubów oraz półosi. Opaski te tworzą bardzo pewne połączenia podobne do typowego zakucia. Wykonane są z blachy nierdzewnej H17. Posiadają specjalnie wyprofilowane krawędzie na taśmie, które zapobiegają uszkodzeniu połączeń gumowych oraz zwiększają wytrzymałość.
Opaski do przegubów W2 są bardzo proste w obsłudze i służą głównie do łączenia dużych średnic. Opaski posiadają specjalne ząbki i zapadki na całym obwodzie, które umożliwiają zmianę średnicy opaski. Powoduje to dowolne ustalenie średnicy.
Opaski do przegubów W2 posiadają różną liczbę otworów regulacyjnych: 4 / 5 / 8 otworów. Wykonywane są z taśmy nierdzewne i mogą być stosowane są w większości modeli samochodów. Ich zaletą jest bardzo dobre wyważenie. Są lekkie oraz łatwe w montażu. Zaciskane są cęgami, zbicie ząbków powoduje zabezpieczenie przed otwarciem opaski.
Opaski stosowane najczęściej do mocowania osłon przegubów.
Wykonane z blachy nierdzewnej H17, ferrytycznej stal chromowej (17 % Cr) o dobrych właściwościach antykorozyjnych, bardzo dobrze polerująca się, o wysokiej rozciągliwości i giętkości. Zastosowany materiał sprzyja odporności na działanie wody, pary wodnej
i wilgoci, niektórych kwasów i alkoholi.
Opaski przegubowe – opaski z uchami zaciskowymi mają zastosowanie motoryzacji do mocowania osłon przegubów oraz półosi. Opaski te tworzą bardzo pewne połączenia podobne do typowego zakucia. Wykonane są z blachy nierdzewnej H17. Posiadają specjalnie wyprofilowane krawędzie na taśmie, które zapobiegają uszkodzeniu połączeń gumowych oraz zwiększają wytrzymałość.
Opaski do przegubów PRG są bardzo proste w obsłudze. Opaski posiadają specjalne ząbki i zapadki na całym obwodzie, które umożliwiają zmianę średnicy opaski. Powoduje to dowolne ustalenie średnicy.
Oferowane przez nas zestawy opasek do osłon przegubów występują w różnych rozmiarach:
Posiadają różną liczbę otworów regulacyjnych: 4 / 5 / 8 otworów. Wykonywane są z taśmy nierdzewnej.
Ich zaletą jest bardzo dobre wyważenie. Są lekkie oraz łatwe w montażu. Zaciskane są cęgami, zbicie ząbków powoduje zabezpieczenie przed otwarciem opaski.
Do mocowań w motoryzacji – mieszki na półosie.
Wykonane z blachy nierdzewnej H17, ferrytycznej stal chromowej (17 % Cr) o dobrych właściwościach antykorozyjnych, bardzo dobrze polerująca się, o wysokiej rozciągliwości i giętkości. Zastosowany materiał sprzyja odporności na działanie wody, pary wodnej i wilgoci, niektórych kwasów i alkoholi.
Opaska typu 109 są to profesjonalne, niezawodne połączenia stosowane najczęściej przy mocowaniu osłon przegubów. Opaska jest zamykana poprzez zaciskanie dolnej części „ucha” za pomocą narzędzi zaprojektowanych przez firmę Oetiker. Maksymalne zmniejszenie średnicy jest proporcjonalne do szerokości otwartego „ucha (uszu)”. Zamek składa się z jednego lub dwóch haczyków blokujących, które utrzymują siłę rozciągającą w czasie zaciskania, oraz z zakładki blokującej, której zadaniem jest utrzymywanie haczyków w otworze przed zamknięciem opaski. Obie konstrukcje zamka umożliwiają zaczepienie w kilku położeniach w określonym zakresie nominalnym. Cecha ta sprawia, że jedną opaskę można stosować do łączenia elementów w szerokim zakresie średnic.
Siłę zamykania należy dobrać z uwzględnieniem wymaganej kompresji materiału lub wymaganego nacisku powierzchniowego oraz potwierdzić ją poprzez ocenę wymiarową oraz eksperymentalnie. Nacisk materiału na opaskę odpowiada użytej sile, tak więc w przypadku łączenia miękkich materiałów siła zamykania jest znacznie mniejsza. W tabeli poniżej podano maksymalną siłę zamykania z uwzględnieniem wymiarów opaski i materiału.
Ważne
Opaski należy zaciskać, używając siły zamykania tylko raz, nie wolno ich powtórnie dociskać.
* Zakres średnic jednej opaski
Niektóre rozmiary dostępne są tylko w przypadku zamówień obejmujących określoną, minimalną liczbę opasek.
Opaski stosowane najczęściej do mocowania osłon przegubów.
PG 109: Taśma stalowa ocynkowana.
Odporność na korozję zgodnie z DIN EN ISO 9227: PG 109 ≥ 96 h
Opaska typu 163 są to profesjonalne, niezawodne połączenia stosowane najczęściej przy mocowaniu osłon przegubów. Opaska jest zamykana poprzez zaciskanie dolnej części „ucha” za pomocą narzędzi zaprojektowanych przez firmę Oetiker. Maksymalne zmniejszenie średnicy jest proporcjonalne do szerokości otwartego „ucha (uszu)”. Zamek składa się z jednego lub dwóch haczyków blokujących, które utrzymują siłę rozciągającą w czasie zaciskania, oraz z zakładki blokującej, której zadaniem jest utrzymywanie haczyków w otworze przed zamknięciem opaski. Obie konstrukcje zamka umożliwiają zaczepienie w kilku położeniach w określonym zakresie nominalnym. Cecha ta sprawia, że jedną opaskę można stosować do łączenia elementów w szerokim zakresie średnic.
Siłę zamykania należy dobrać z uwzględnieniem wymaganej kompresji materiału lub wymaganego nacisku powierzchniowego oraz potwierdzić ją poprzez ocenę wymiarową oraz eksperymentalnie. Nacisk materiału na opaskę odpowiada użytej sile, tak więc w przypadku łączenia miękkich materiałów siła zamykania jest znacznie mniejsza. W tabeli poniżej podano maksymalną siłę zamykania z uwzględnieniem wymiarów opaski i materiału.
Ważne
Opaski należy zaciskać, używając siły zamykania tylko raz, nie wolno ich powtórnie dociskać.
Zakładka uformowana na wewnętrznej części opaski wchodzi w rowek na zewnętrznej powierzchni taśmy. W czasie montażu i zaciskania, zakładka wsuwa się w rowek, uniemożliwiając przesunięcie wokół wewnętrznego obwodu opaski.
Zakres rozmiarów szerokość x grubość:
* Zakres średnic jednej opaski
Niektóre rozmiary dostępne są tylko w przypadku zamówień obejmujących określoną, minimalną liczbę opasek.
Opaski stosowane najczęściej do mocowania osłon przegubów.
Typ materiału PG 163: Stal nierdzewna, materiał nr 1.4301/UNS S30400
Odporność na korozję zgodnie z DIN EN ISO 9227: PG 163 ≥ 1000 h
Opaska typu 159 są to profesjonalne, niezawodne połączenia stosowane najczęściej przy mocowaniu osłon przegubów. Opaska jest zamykana poprzez zaciskanie dolnej części „ucha” za pomocą narzędzi zaprojektowanych przez firmę Oetiker. Maksymalne zmniejszenie średnicy jest proporcjonalne do szerokości otwartego „ucha (uszu)”. Zamek składa się z jednego lub dwóch haczyków blokujących, które utrzymują siłę rozciągającą w czasie zaciskania, oraz z zakładki blokującej, której zadaniem jest utrzymywanie haczyków w otworze przed zamknięciem opaski. Obie konstrukcje zamka umożliwiają zaczepienie w kilku położeniach w określonym zakresie nominalnym. Cecha ta sprawia, że jedną opaskę można stosować do łączenia elementów w szerokim zakresie średnic.
Siłę zamykania należy dobrać z uwzględnieniem wymaganej kompresji materiału lub wymaganego nacisku powierzchniowego oraz potwierdzić ją poprzez ocenę wymiarową oraz eksperymentalnie. Nacisk materiału na opaskę odpowiada użytej sile, tak więc w przypadku łączenia miękkich materiałów siła zamykania jest znacznie mniejsza. W tabeli poniżej podano maksymalną siłę zamykania z uwzględnieniem wymiarów opaski i materiału.
Ważne
Opaski należy zaciskać, używając siły zamykania tylko raz, nie wolno ich powtórnie dociskać.
Zakładka uformowana na wewnętrznej części opaski wchodzi w rowek na zewnętrznej powierzchni taśmy. W czasie montażu i zaciskania, zakładka wsuwa się w rowek, uniemożliwiając przesunięcie wokół wewnętrznego obwodu opaski.
* Zakres średnic jednej opaski
Niektóre rozmiary dostępne są tylko w przypadku zamówień obejmujących określoną, minimalną liczbę opasek.
Opaski stosowane najczęściej do mocowania osłon przegubów.
PG 159: Stal nierdzewna, materiał nr 1.4301/UNS S30400.
Odporność na korozję zgodnie z DIN EN ISO 9227: PG 159 ≥ 1000 h
Opaski przegubowe to opaski z uchami zaciskowymi mające zastosowanie motoryzacji do mocowania osłon przegubów oraz półosi. Opaski te tworzą bardzo pewne połączenia podobne do typowego zakucia. Wykonane są z blachy nierdzewnej H17. Posiadają specjalnie wyprofilowane krawędzie na taśmie, które zapobiegają uszkodzeniu połączeń gumowych oraz zwiększają wytrzymałość.
Oferowane przez nas opaski przegubowe występują w różnych rozmiarach o grubości: 0,6 mm i szerokości 7mm. Posiadają różną liczbę otworów regulacyjnych: 4 / 5 / 8 otworów. Wykonywane są z taśmy nierdzewnej.
Oferowane opaski przegubowe stosowane są we wszystkich modelach samochodów. Opaski przegubowe standardowo sprzedawane luzem, istnieje jednak możliwość zakupu najpopularniejszych kompletów do osłon przegubów.
poniedziałek-piątek:
sobota: nieczynne
niedziela: nieczynne